03 september 2008

Revidering

Känner mig manad att göra en ändring här. När jag satt igår kväll för att mata in alla filmerna i en databas för att få bättre kontroll över dem (ett himla kul projekt förresten, där jag lägger in all information som finns om filmerna såsom baksidetexten, vilka språkval som finns för ljud och text, vilka som är med i filmer, bilder på fram och baksida på filmen m.m.) så slog det mig att det är nog inte så många filmer som jag tidigare skrivit.
För en del filmer har ju mer än en skiva per förpackning (ta Narnia som exempel - den är på 4 skivor), vilket gör att antalet filmer minskar avsevärt medans antalet skivor ligger runt 700.

Igår hann jag lägga in ungefär 260 filmer i databasen innan jag gick och lade mig och när allt är klart skall jag försöka ge mig på att få upp databasen på nätet också.

.

0 kommentarer: